Programowanie gier

Tworzenie kodu w grach to moja pasja i główne zajęcie od ponad dekady. Niezależnie od języka, silnika czy platformy docelowej dla mnie zawsze najważniejsze było wyzwanie i rozwiązywanie problemów. Perspektywa ta pozwoliła mi na podejmowanie wielu wyzwań, efektem czego uczestniczyłem w wielu projektach nie tylko związanych z branżą gier. W wielu miejscach moja działalność jest widoczna pod marką:

Do tej pory miałem przyjemność współpracować z następującymi firmami:

Bloober Team
iFun4all
Nano Games
Autodesk
Gamedesire
Xara
One More Level
Nokia
Juggler Games
Dread XP
Polygon Treehouse
Fool's Theory
Covenant
Ancient Forge Studio
Sheepyard

Pomijając wszelkiej maści prototypy i projekty do szuflady, pracowałem między innymi nad tytułami:

Music Master Chopin Classic
Music Master Chopin Rock
ZAMB! A Biomutant Extermination
CITYCONOMY: Service for your City
Poker Texas Holdem Live Pro
Poker Omaha Vegas Casino
God's Trigger
Dread X Collection
Dread X Collection 2
Dread X Collection 3
ROKI (Switch Version)
Dread X Collection : The Hunt
Gord
Project Vitriol
The Amazing American Circus

Jeżeli szukasz profesjonalisty o dużym doświadczeniu, w szczególności w zakresie optymalizacji, portowania i produkcji, zapraszam do kontaktu.